7/9/08

maru jede do Argentiny ~~ Maru goes to Argentina

ahojky, dneska odjizdim do Foz do Iguacu, mrknout na vodopady a taky prejet na chvili do Argentiny, konci mi totiz vizum, tak musim vyjet z Brazilie (a vratit se jako turista). Hugo jede se mnou. navrat: asi v sobotu, teste se na fotecky:) pa pusu
heyyy, im leaving for Foz do Iguacu, to have a look at the beautiful waterfalls... and also to cross the border to Argentina. my visa expires so i have to leave Brazil and come back as a turist... Hugo is coming with me. we plan to be back in Sampa on Saturday. look forward to pictures!!! kisses!

2 comments:

Anonymous said...

haňko jsem rát, še jedem do teho bjelehrada, mama sice nevý o co jde, ale to je fedlejšý no nye? takže sým tje, kub tye lýstečki a pak pojedem. zdrafý tje daňko - a odpovjes my.

Anonymous said...

bjel hel kel, nasdár djecka. som sa vratjila s peklá, bola som na tjech vodúpadech čo tu majů brasílandícy s argentýnčema. bylo to súúper a som rada še som to přešila, e tam fakt hodnje vody, djecka2 stje taki radji, určytě. hele čo to ma byť s bym býlým hradem, to nerada slišim pretoše biste račy mnjeli estť do čierno -Hráda a lebo do čyerno-byla chapetě??? ale byly hrad to je trochu přechnanyje, nyje?? pošaduji vyzsvjetlenie a detaili! lyba mamka