10/14/09

VŠECHNO NEJLEPŠÍ DĚDOVI JUROVI -- all the best to my grandpa
























Narozeniny slaví můj milovaný děda,
mně se hladinka inspirace zvedá.

Než mu ale popřeju,
na jeho zdraví tequilu si naleju.

...Tak, připravena... :)

Já z Mexika dalekého
Přeju Ti všeho dobrého

Bezva lidi kolem sebe máš
Ať si s nimi hezké chvíle užíváš

Hodně inspirace při kutění
To, co předvádíš, to je umění

Štěstí, zdraví, říkám taky,
zní to jak fráze, ale jaký saky paky

Jsou to věci důležité,
a nesmí zůstat opominuté

Přidám ještě, že ráda Tě mám
a často na Tebe vzpomínám

VŠECHNO NEJLEPŠÍ NEJLEPŠÍMU DĚDOVI:)

7 comments:

Lidecka said...

Moooc dobry. A hlavne darek nad darky, urcite moc potesilas. Jsi uzasna holcicka.

Maruska said...

ahoj mami, diky. super, ze uz jde pridavat komentare. pusu, M

Maruska said...

Daněško to sy sústal PAF z tého akú básjeń napýzsala mámka, šejo? ;)

Lidečka said...

Danilka sústal paf še ani písať ani mlufiť se nesmúše. Jen tak dalej a vyderžat, cérenko moja najtalentovanějsia, srdýčko moje.

Maruska said...

ja suhlaszym s moju bilu mamku, co ty na to, Danesko? ºººº ;=) ºººº

kdo asy múše pýsat? to je překfápko čo? said...

Mamo musým řýct še su dojatý, ale myslým sy, še kebi si to pýsala mnje, tak by to bilo ještje dojemnjejšý.
Ale musým dodad, že uš nebudu psát pýsnje na tfojem plogu, páč ze dfou douvodou. Saprvé, je my trapnje, dyš tje tu schazuju gdiš tu pýšu tag skvostné pýsnjički, je mnje prostje trapný tje tu ponjižovat kvalytou mojho skladatelkécho ducha. A sa druhé... Mamo, jelykoš bježně poslúchám meksycké, guatemalské, kostarycké, panamské rádyjo a rádio svaté lucyje a barbadosu, sjistjil jsem, že pýseň "Mamo, asy milujy tje" je tam hytem a spývá to jystá Mamka Mařka angelyka von espaňa, belgyjum, Brasyllandije a čekoslovakyje. Jako mamo, to je trochu jako potras nesdá se tji? souhlasým že moje pýsnje jsou fagt svkfjelý, perfektný, sou jako procýtjený rosumýš, majú šmrc a stil, ale mamo, nemúšeš sy přiflasnjofat fjecy a ducha, dyš to njejý tfoje jako mamo. A nejvýs mnje dostalo, kdyš f Belyzy vihrál slatýho slavýka tento hyt, hnet po "Kávu sy vosladjím". Mamo su s tjeba sklamaný. Ale jynak musým dodať, že nečerná bapčka má recht, jsi najtalentovanjejša, ale to jen na americkánskím kontynentovy, já sem ale ten najtalentovanjejšý f EU, CCCP, NDR, KLDR a f čínskej lidovej demokratyckej respublyce. (mamo sz to musýme spravedlyvě rosdjelyt)
Jynak mama - minä rakastan sinua/mä amrastan sind/jag älsker dig/te amo
mamo čus! (a sdravým taťku - jo a čekám slatý cychly s banca central de la Meksyko)

dodatok vode mňa said...

a y f Yndyjy!