10/19/09

flamenco po mexicku... flamenco mexican way

Tento víkend byl hodně poklidný, v sobotu pršelo, dívali jsme se doma na filmy, dneska to bylo ve znamení spánku a k večeru jsme byli na vyhlídce na město. Ovšem nějakou tu kulturu jsme si s Hugem "splnili" v pátek, kdy jsme byli v městském divadle na festivalu FLAMENCA. Večer byl pojat jako poděkování mistru flamenca z Monterrey, který už 30 let vystupuje a učí. Jmenuje se Sabas Santos a můžete ho, v doprovodu jeho skupiny, vidět na tomto videu. Byl to opravdu krásný večer. Cenu za celoživotní dílo mu předal sám guvernér státu Nuevo Leon (tedy státu, kde leží Monterrey), takže jsem na vlastní oči viděla i trošku té politiky /nebo spíš politika:)/

This weekend was calm but we had some "culture" on Friday. We went to flamenco festival and had a great time. The evening was a homenage to a dancer and master of flamenco from monterrey. His name is Sabas Santos and you can see him dancing with his group if you click on the video. A prise for his work was given to him by the governor of Nuevo Leon, so I got to see a bit of politics/politician as well:)

4 comments:

sase já! said...

jo mamko, musým ještje komstatovať, že tu nenjí njeco f porjátku! Jistje sys fšimla, jako y jinjí, še ma sačala na postovi komentátora mnjecýca októbra ochrošovať býlá (nečerná) babyčka! :D :D :D Takše já bih chtjel jen ofycyálnje osnámyt, še mnje njič neochrosý a nebojým se babyčini konkurencije! Takše fandové mé komentátorskej čynostji (takše ty mamo :D) nesoufej(te), já to svládnu :D, ;-)

(mamo, ale přysnej, še bílá babyčka nemá šancu...) ;-)

Maruska said...

Daněško, já Ti s celécho srdca djekujem sa tvoj komenár. Jsi bez-VADNÝ to je kašdému jasné, pretoše si moj synček a mážš to po mně. Já bisem ale vöbec niepodcenjovala bílů babičku pretoše evydentne tieš má talenta. Ale Daněško, opýtaj sa ekonomú (treba mnje) a řeknú tji, še competencyja je prostje sdravá a pochání k vyšším výkonúm, takše je dobrí, že sa něbojíš, pretoše któ sa bojý, nesmý do čierného lesa;)

vsnášým dotasa said...

tak já se tje teda mámo ptám no :D

Kamila | flamenco said...

Jsem ráda, že se Vám flamenco líbí. Taky ho naprosto zbožňuji.